Peleryny w salonie fryzjerskim

Akcesoria fryzjerskie to dziś pełen wachlarz produktów i możliwości. Podczas jednego zabiegu fryzjerskiego każdy fryzjer korzysta z kilku takich produktów. Czy można ten potencjał wykorzystać tak, by jeszcze lepiej przyciągać klientów?

Marketing w salonie fryzjerskim.

Mówi się, że marketing jest dźwignią handlu i z pewnością można tę prawdę przenieść również do fryzjerstwa. Salonów jest dziś tak dużo, że muszą one konkurować o klienta między sobą. Fryzjerzy są coraz lepiej wykształceni i czasem jakość ich pracy to nie jedyny czynnik, który decyduje o wyborze klienta. Liczy się też całe doświadczenie, jakie klient odczuwa podczas wizyty w salonie. Jak sprawić, by doświadczenie to przekonało klienta do korzystania z usług naszego salonu? Warto wykorzystać marketingowy potencjał… peleryn fryzjerskich.

Peleryny fryzjerskie narzędziem marketingowym?

Każdy klient otrzymuje w salonie pelerynę i spędza z nią na ramionach średnio co najmniej godzinę, patrząc przy tym na swoje odbicie w lustrze. Świetnym pomysłem jest więc wykorzystanie tego potencjału tak, by klient wychodząc z salonu był przekonany, że to właśnie tutaj wróci na kolejny zabieg. Peleryny są idealnym narzędziem do tego, by przekonać klienta do naszej marki. W czasach, gdy salon fryzjerski można znaleźć na rogu każdej ulicy, warto zadbać o przywiązanie klienta do marki. Można to osiągnąć niskim kosztem. Wystarczy zainwestować w odpowiedni nadruk na pelerynach używanych w naszym salonie. Logo nadrukowane na ich powierzchniach, na które klienci będą patrzeć w lustrze przez kilkadziesiąt minut, z pewnością zapadnie w ich pamięć. Jest to potencjał często niezauważany, zaniedbany i niewykorzystywany w salonach, mimo, że nie wymaga dużych nakładów finansowych.

Nowoczesne salony fryzjerskie powinny dbać nie tylko o jednorazowe zadowolenie swojego klienta. Ważne jest wykreowanie mocnej marki, która zapadnie klientom w pamięć i będzie pozytywnie się kojarzyć. Warto wykorzystać wszystkie dostępne narzędzia, które w tym pomogą.